آزادآزاد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آزاد

بهترین راه

1393/8/8 5:01
نویسنده : مامان آزاد
145 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی واژه ها  اینقدر سر سخت ، اینقدر بی رحم

اینگونه بی پروا

مرا

در لطیف ترین هوای پاییز

می آزارند

و هیچ چیز 

این  آزار  را پایان نمی بخشد

مرهم نمی گذارد

 کلامی نیست

حتی نیم نگاهی

حتی لحظه ای تعمق

 یا درنگ

یا نگاهی مهربانانه که بگوید

"من  می فهمم  ،  برایم  مهم  است"

و  دلیلی

 که  به من نشان دهد  چرا  باید  این حجم زجر را  تحمل کنم

.

.

به چیزهایی  که  دوست دارم  می اندیشم

 زیاد  هستند  

می شود  با  آزارها   کنار  آمد

 فرار  نمی کنم

فقط  کمی  حساسیت  را   کمرنگ  می کنم

عشق  ورزیدن  را  بیشتر   می کنم

 

این همیشه بهترین راه بوده

 

دلم  برای دغدغه هایم  تنگ شده است

دغدغه های  روزهای خلوت  .

......................................................................

 حال این روزهای من از "زبان مهراوه شریفی نیا"

پسندها (2)

نظرات (1)

هنرهای دست ساز چیکچی
8 آبان 93 8:33
واقعا زیبا بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزاد می باشد