آزادآزاد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آزاد

حالم خوب است

1393/11/10 17:19
نویسنده : مامان آزاد
319 بازدید
اشتراک گذاری

روزها و شبها به سرعت می گذرند. این روزها حالم خوب است.

 یعنی بد نیست. مثل دو سه ماه پیش که در حال ترکیدن بودم، نیستم. دلم پر نیست. کارهای خانه را کم کم با آقای همسر انجام می دهیم. جر و بحث می کنیم، دعوا می کنیم، آشتی میکنیم، می خندیم، کل کل می کنیم. خلاصه با جیب خالی ولی با عشق و امید بسیار در حال بازسازی خانه هستیم. آزاد هم این وسط برای خودش حسسسسسابی خراب کاری می کند. کلی کار از پدرش یاد گرفته. وقتی آقای همسر درحال انجام کارهای معمولی و حساس نیست آزاد را خیلی درکارها قاطی می کند و من هم لذت می برم. اما این پسرک وروجک و غر غروی ما زیاد دم به تله نمی دهد و مدام درپی اهداف و خواسته های خودش است. نمی دانم درست می گویم یا نه ولی یادم می اید دکتر هلاکویی در صحبتهایش می گفت خیلی از صفات انسان‌ها و خلق و خوی آنها از همان دوران سه سال اول زندگی مشخص می‌باشد. مثل تلاش و پشتکار. به عنوان یک مادر که درگیر لحظه لحظه زندگی پسرک دو سال و هفت ماه و نه روزه‌ام بوده‌ام، تا به حال او را انسانی باهوش، زیرک و  منطقی می بینم. آزاد ما استعداد خارق‌العاده‌ای در زبان آموزی دارد. و همچنین موسیقی. نسبت به کوچکترین  نویزها واکنش نشان می دهد. ریتم و ملودی را به خوبی در شعرها، کلام و حرکات خود نشان می‌دهد. البته این را فقط من که مادر او هستم نمی گویم. دوستان و اطرافیانی که با آزاد کمی بیشتر از بقیه سر و کار دارند و اطلاعات اندکی هم در این زمینه ها دارند بیشتر می گویند. و جالبتر از همه صدای دو رگه و زیبای اوست که موقع آواز خواندن با حرکات سر و صورت و چشم و ابرو آن را زیباتر و دلنشین‌تر می‌کند. تاکید اطرافیان دقت مرا به این موضوع بیشتر کرد. خیلی دلم می خواست وقت بیشتر و پول بیشتری داشتم و می توانستیم از حالا با آزاد در کلاسهای موسیقی شرکت می کردیم. ولی فعلا سعی می کنم با گوش دادن به موزیک و دیدن ویدیوهای مرتبط و کارهای دیگری در این زمینه این حس او را تقویت کنم.

خدایا از تو صبر و آرامش می خواهم. می خواهم مادری صبور، آرام و آگاه باشم. خدایا عشق سرشاری در وجودم قرار بده که همسر و پسرم را از آن سیراب کنم. و همینطور مادر، خواهر و برادرها، دوستان و آشنایان، همکاران و همه انسان‌‌هایی را که در طول عمرم با آنها سر و کار دارم.

خدایا کمکم کن که کمتر عصبانی شوم. اگر هم شدم بتوانم آن را کنترل کنم و به پسرم و همسرم منتقل نکنم. خدایا از تو اول از همه سلامتی و عشق و ارامش می‌خواهم و سپس آگاهی و دانش و سپس برکت و روزی فراوان J

به امید تو ای مهربانترین مهربانان

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزاد می باشد