آزادآزاد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آزاد

باشگاه کودک تماشا

1393/8/8 4:39
نویسنده : مامان آزاد
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از جستجوهای فراوان یه جایی رو پیدا کردم به اسم "باشگاه کودک تماشا" تو سعادت آباد. یه خانه بازیه نسبتا بزرگ و جدیده با یه کلاس در گوشه‌ای از اون که کارگاه‌های مختلفی توی اون کلاس برگزار می‌شه. مربی‌های جوون و مهربونی هم داره و اینکه مادرا می‌تونن گوشه‌ای از اون تو کافی‌شاپ کوچولوش بشینن با هم با دوستاشون گپی بزنن یا به کارای دیگه‌ای برسن یا مربی خصوصی واسه بچه‌های زیر 4 سال بگیرن و برن بیرون به کاراشون برسن. ایده خوب و نوییه توی تهران. شبیهش رو هنوز جایی ندیدم ولی شنیدم یکی خیلی بهتر و مجهزتر سمت قیطریه به اسم "لنا" باز شده. آزاد اونجا رو خیلی دوست داره. یکی دو جلسه‌ای با هم رفتیم . و یک بار هم با دوستش و مامان اون رفتیم. بعد از اون یک بار یه یک ساعت و یک بار هم سه ساعت و نیم آزاد رو به پرستار سپردم و رفتم. البته فکر کردن به اون به عنوان جایگزین مهد اصلا برای من امکان نداره! چون در حال حاضر با مربی ساعتی 14 تومن برام می‌افته. اگه 40 ساعت در ماه هم بخوام استفاده کنم حدود 600 تومن می‌شه !!! ولی به عنوان یه جایی که بخوای بچه رو یه چند ساعت تو هفته بزاری و به یه سری کارا برسی بد نیست. برای من که امکان شرکت رفتن رو هم دیگه حتی برای چند ساعت در هفته از دست داده بودم فعلا خوبه. البته بیشتر نظرم بود که آزاد بره کارگاه زبانش که هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 1 برگزار می‌شه. ولی آزاد فعلا اینقدر محیط بازی رو دوست داره که اصلا وارد کلاس نمی‌شه. البته می‌دونم که سنش برای کلاس رفتن خیلی کمه (دو سال و چهار ماه) و برای همین منم اصلا بهش اصرار نکردم. مشکلم فعلا به‌صورت موقتی حل شده ولی خب دوباره جای شرکت داره عوض می‌شه و می‌ره یه جایی که افتضاح‌تر از جای قبلیه! سهروردی! بگذریم از مساله جای پارک و دوری مسیر و ترافیک و ... (برای منی که می‌خوام چهار ساعت آزاد رو به باشگاه بسپارم و برم سر کار باید دو ساعتش درگیر این مسائل باشم). مهمتر از همه مساله زوج و فرده که فقط روزای فرد می‌تونم برم. اونم به سختی. حالا امیدوارم خدای مهربونم و رییس مهربونم بازم هوای این مامان تنها رو داشته باشن تا آزاد کمی بزرگتر بشه و بتونم یه مهد خوب یه جای نزدیک براش پیدا کنم. خدایا به امید توآرام

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزاد می باشد